Leuke klanten, nieuwe opties

Als leverancier van kassa-systemen willen we continu verbeteren en willen niet zomaar een kassa verkopen. We willen dat deze kassa precies wordt wat het restaurant in gedachten heeft. Door veel met de klant te communiceren komen we te weten wat deze wil doen met de kassa. Door dit binnen enkele maanden te leveren krijgen we vaak erg tevreden klanten. Nu ook weer een in Limburg. Een mooi restaurant aan de rivier, waar iedereen op het terras wil zitten in de zomer.

Afgelopen week werden we gebeld door een Chinees restaurant uit Limburg; deze had dringend een nieuwe kassa nodig. Normaal duurt dat een week, maar voor spoedgevallen maken we tijd. De volgende avond is er een kassa geplaatst bij een lieve mevrouw. Deze heeft de kassa direct kunnen gebruiken. Na een weekje zijn we err nogmaals op bezoek geweest en hebben de keukenprinter aangesloten. Deze klant was erg positief over ons systeem, we kregen een groot compliment. Het is makkelijk in gebruik. Ook de plattegrond heeft deze mevrouw zelf getekend en er tafels op gezet. Omdat we een goede relatie willen met onze klanten, zoeken we verbeterpunten voor onze kassa. Van deze klant kregen we het volgende mee, wat we in enkele maanden kunnen leveren:

Foto: Kassa met PC in de monitor, printer erlangs en geldla eronder.

1. Op de plattegrond is er een bar waar we mensen kunnen plaatsen met een naam. Deze komen op de plattegrond en laten zien hoelang de klant er is en wat deze moet betalen. Ook kan er makkelijk worden bijbesteld voor deze klanten.

2. Tafels opsplitsen kan simpel worden uitgebreid met een afrekenknop. Zodra we een tafel opsplitsen kan direct een gedeelte worden afgerekend. Dit is erg handig en onze programmeur heeft het binnen een weekend af.

3. Ook deze klant wil graag geschiedenis van alle bestellingen. Ook zien welke tafels er iets besteld hebben. Iedere keukenbon kan opnieuw worrden afgedukt, bijvoorrbeeld omdat het papier op is. Natuurlijk komt de keukenbon altijd, want als het papier op is in de keuken komt de bon altijd in het restaurant op de andere printer.