Bestelling ook op menu-kaart

 

Op de menukaart is nu het aantal bestelde artikelen zichtbaar, rechtsboven in het klein, Dit kan handig zijn om iets bij te bestelllen.

Op het beeldscherm ziet dat er zo uit: Links staat de hele bestelling en rechts op de menu-kaart staan de aantallen nog een keer. Hierdoor kan sneller gewerkt worden.

 

 

 

Geavanceerd voorraadbeheer 添加到库存

Onze voorraadbeheer is uitermate geschikt voor dranken, eten, combinaties van ingredienten, maar ook kratten bier en nonfood. Vanaf heden gaat ons systeem uw voorraad bijhouden. U kunt makkelijk voorraad bijhouden voor een gedeelte van uw menukaart. Een duidelijk waarschuwingssysteem voor artikelen die binnenkort niet meer leverbaar zijn.

Bestellingen die te laat zijn zijn zichtbaar in het systeem.

Ieder gerecht bestaat uit onderdelen, die noemen we smurfen.

Ieder gerecht heeft dus diverse delen en een percentage daarvan. Zo is een glas wijn bij ons 15% van een fles wijn.

Voor ieder deeltje houden we een lijst van bestellingen bij en wanneer het gebruikt wordt in een gerecht. Zo kunnen we precies voorspellen wanneer uw voorraad op is. Zo gaat de voorraad nooit op en gaat klanttevredenheid omhoog!
Ook bij deze functie hebben we de indeling beperkt tot een minimum. Weinig knoppen op het scherm, een goed overzicht en bestellingen intuitief afdrukken per leverancies. Huidige klanten krijgen deze optie voor een kleine bijdrage, klanten uit 2019 kunnen dit gratis krijgen bij ons volgende bezoek. Bel voor een demonstratie 040-2441253!

 

 

 

 

 

 

XPOS, nieuwe kassa

Een 15" aanraakscherm met zilveren of zwarte behuizing maakt van uw restaurant een ware beleving. Deze nieuwe generatie kassa-systemen maken een enorm mooie eerste indruk, waar klanten en personeel van zullen smullen. Ook hier passen meerdere printers op en een geldla.

7-jaren rapportage flink uitgebreid

De 7 jaren rapportage is erg handig om de omzet te bekijken, af te drukken op papier en op te sturen naar de boekhouder. Nu zijn enkele items hiervan instelbaar, zoals de gerechten en de transacties. Natuurlijk kost het meters papier als alle gerechten van 2018 worden afgedrukt. Gelukkig kan het ook in Excel met een USB-stick. Het rapport per van alles, per jaar, per maand en per dag kan voortaan met voorraad worden afgedrukt. Meer opties zijn optioneel op klantenvraag. 

Binnenkort komt er ook een voorraad systeem bij, eerst voor dranken en later voor de rest. Per gerecht heb je dan een aantal leveranciers, een grafiek met de verkoop. Voorraad wijzigen en bestellen wordt een stuk eenvoudiger als dit eenmaal gekoppeld is. We ontwikkelen dit samen met een restaurant en een cafetaria, om een simpel voorraadbeheer. Restaurants met service contract krijgen deze functies gratis bijgeleverd vanaf april 2019.

Knoppen voor 10€, 20€ en 50€

Tijdens het afrekenen makkelijk het wisselgeld berekenen. Bijvoorbeeld als de klant 120 euro betaalt, druk dan tweemaal op 50€ en een keer op 20€. Wil de klant ineens toch pinnen, druk op de PIN knop. Voor andere combinaties blijft de betaalknop. Klanten met service contract kunnen deze optie gratis via internet krijgen.

Hier een overzicht zoals de ober het ziet:

Subcategorieën